hurra hurra vad jag är bra!!!!

muntlig tenta i Tillverkningstekniken idag.
jag KLARADE DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7.5 pinnar till in på mitt konto.
hihi :-)

nu väntar jag på 6 p mekanik och 4.5 p från marknadsföring av examensprojekt.
jisses vad jag har betat av detta året!!!!
jihaaa!



sitter i biblioteket på Uni nu.
min dator är inte lam längre.
den är totalt stendöd!
förjävla trevligt.

ska lämna in den i morgon på ABC Data i Kga.

de var snabba där sist, så jag hoppas på samma sak denna gång.


jag längtar tills jag tjänar RIKTIGA money så jag kan köpa mig en BRA dator.

är trött på detta krångel nu.

usch.

(I-landsproblem, jag vet. men ibland får man beklaga sig!)



nu ska jag åka ner på stan och hämta 294 kort som jag lämnat in på framkallning.
till den billiga summan av ca. 560 rikstaler.
men det är det värt.
kort är roligt.
massa minnen!! :-D





later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback