iiiiiihhhhhhhh!

ja ja ja!
fy fabian vad jag är bra!!!!!!!!!!!!!

jag fixade inl.uppg. i mekaniken, vilket betyder att jag får godkänt på mekaniken och får läsa kursen i höst!!
am I great or what??!!!! :-D

jag är så himla glad!
JAG FÅR LÄSA MITT SISTA ÅR!!!!!!!!!!!!
härligt härligt.
snart klar och får börja tjäna RIKTIGA pengar...
jihaaa!
fatta hur jävla skönt det känns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

funderar på ex-jobb just i detta nu.
för nu blir det ju liksom verklighet.
svårt att förstå, men såååå himla kul!!!!
så jag ser över mina alternativ :-D


på torsdag ska jag göra en muntlig tenta för att klara upp de två poängen jag var ifrån att klara tentan i Tillverkningsteknik...
hoho.
löser sig massa saker på BARA EN VECKA nu eller?!
helt sjukt bra i så fall!!
åh, jag känner mig helt otroligt glad för detta!


här ska det firas med en LÅNGPROMENAD!
och kanske någon god mat eller så ikväll :-)



later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback