innebandy

ikväll ska jag på "tjejinnebandy".
lite nervös ;-)

men det var faktiskt VÄLDIGT längesedan jag spelade och kanske minns jag att jag var bättre än vad jag egentligen är, hihihi.
ska bli väldigt kul dock!

Mac fick gå igenom massa regler med mig igår.
kan ju inget sådant.
hihi.
aldrig hållit på med bollsport och nästan inte lagsprt heller.
för truppgymnastik räknas inte på samma sätt tycker jag.

ska bli en spännande kväll iaf! :-)



fick en gratis inbjudan till invigningen av Ballroom på lördag.
det kanske vore något?!
MASSA rabatter säkerligen och mingel.
låter skoj i mina öron iaf! :-D
och, jag fick ta med mig så många jag ville...
hihi.


nu ska jag trampa hem och käka något.
hungrig i kaggen jue!
sen.... ranchen kanske.

later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback