invigning av Harry's

i fredags var det invigning av Harry's som stod på schemat för kvällen.
fest hos Malin och Jocke innan och sedan vidare.
vi märkte dock att vi inte skulle kunna gå in på Harry's, då det var 25 där.
fick gå in på statt.
och betala 140 jävla spänn!!!!
hallå, ja?!
 sanslöst.

var jätte kul hos Malin och Jocke innan iaf.
Jocke, Jimmy och Mac spelade gitarr och sjöng.
sjöng gjorde vi andra också..
super nice! :-)

statt var väl sådär.
var inne en sväng på Harry's med Marcus föräldrar.
det såg typ likadant ut där inne.
fast det var bara "gamlingar" där ;-)

Rydell & Quick var bra.
spelade bra låtar och jag stod och diggade som aldirg förr!
dock var det förjävla kallt!
typ 4 grader och jag hade t-shirt.
BURRRR!

jag vill även utfärda en varning!
snus är fasiken farligt på fler än ett sätt.
någon jävel kastade en snusdosa som träffade mig på näsan!!!
hallå?!
aj som fan!!!!!!!!
grr.
jag var inte glad.
fick värsta märket.
fast som tur var så hade det försvunnit till igår!
pjuh! ;-)



nu ska jag leta upp några kläder.
ska på kalas.
känner mig lite off.
men det är för att jag "inte har något att ha på mig...."
gah.
fy fabian hur man är egentligen!
höhö.


later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback