regnig måndag

det regnar som fan idag.
speciellt mycket regnade det när jag skulle gå ner till Studenternas Hus och köpa träningskort.
jag blev helt dyngsur!
haha.
fast det var mest roligt.
ganska skoj att det slutade regna när jag gick hem igen... ;-)

jag köpte det dyra kortet.
för 900 kr.
så nu blir det träna av vill jag lova!!
ska gå på Balans i morgon.
det verkar jätte roligt!


idag har jag sökt extrajobb.
på McDonalds.
inget favoritställe kanske, men alla pengar är välkomna!
kul att lära känna lite nytt folk också!



Min dator är lam.
Varje gång jag skriver mitt efternamn i ett dokument blir det heeelt rött.
Jag vet väl för fan vad jag heter??!
Spelar ingen roll hur många gånger jag lägger in det.
Rött rött.
Grymt irriterande.
Men det är väl sånt man får ta som halvdansk.
Bara att gilla läget.



later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback