trött torsdag

seg och trött är vad jag är idag.
suttit i skolan och räknat lite på vår nya gruppuppgift....
gick väl sådär måste erkännas.
ingen som var direkt motiverad.
vi skjuter på det tills på måndag, hihi ;-)


innebandyn igår var sjukt rolig!!
det ska jag fortsätta gå på.
absolut!
och det gick ganska bra för mig också :-)
träningsvärk i röven som fan idag bara.
hihihi.


nu ska jag gå ner till Studenternas hus (sitter i Biblioteket som vanligt) och boka klipptid.
trött på att det bara hänger!
borde färga också, men det har jag inte råd med denna månaden.
jaja.. så är det ibland.
sen hem och kika på Idol från igår.
senare handla mat och MASSA godis.
godis till mig och Catherine i morgon, då hon kommer til mig och kikar på Idol + film.
NICE!! :-)


later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback