update

blir dåligt med uppdateringar på min blogg.
har ju ingen dator.
MORR! ;-)

men nu har jag beställt en.
en helt underbart snygg VIT dator som verkar GRYM!
(och nej. jag kan inte köpa en FUL dator. så det så! jag är en "prylbög" ;-)
så om ca. en vecka kan jag sitta i min egna lgh och surfa igen!
that makes me happy.


sitter på skolan och surfar som vanligt.
åkte hit efter jag varit på stan.
fastnade på internet.
jag skulle ju plugga.
hehe.
så kan det gå! ;-)

kikade om det fanns något ledig träningspass ikväll, då jag inte bokat något.
men tyvärr så var allt uppbokat.
så ingen träning för mig idag.
men ska träna i morgon och på torsdag, så det löser sig ändå! :-D
det är så KUL!!!!


regnet det bara öser ner.
fast det gör inget, för jag tycker att det är så himla mysigt när det regnar!! :-)
det enda som inte är bra med regnet nu är att jag ska bli fotad av Susanna och då måste det vara SOL!
så jag håller min tumme för vackra höstdagar snart så att jag kan bli plåtad.
ska bli så himla roligt!
hon är grym den tjejen!


nej, nu måste jag ta tag i plugget så jag kommer hem någongång.
later, chikas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback