beställning från H&M.

lite ledsen och depp idag.
då piggar en liten beställning från H&M upp!
varför shoppar jag alltid när jag är lite nere?

min beställning resulterade i detta:



145551-223   145551-224    145551-225
tre tokigt bra och snygga linnen! det ljusröda är ju så himla somrigt! jag vill ha det tillsammans med vita jeans och ett par sandaler i skinn. so lovely!

145551-222
svarta leggings. det var på tiden! finns inte så mycket att säga, bra basplagg!

145551-226
denna tubtopp kostar endast 49.50, behöver jag ens säga att jag ÄLSKAR H&M's priser ibland?!
tyvärr var det inte möjligt att beställa denna nu. men kommer nog göra det sen!


shopping piggar upp mig när jag är lite down!
lite gladare nu, men gissar att det beror på mer saker än enbart shoppingen.
hihi.


later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback