fina möbler.

avslutar en väldigt produktiv blogg-dag (för att vara jag) men att lägga in några bilder på fina möbler:

  denna önskar jag fanns i valnöt!

  detta skulle jag vilka ha i vitlack.

  varianten som är i valnöt är såå fint!!

  underbar byrå!

  en till underbart fin. dock gillar jag inte färgen så mycket... dvs. träslaget.

 underbart bord! vill dock ha det i valnöt eller vitlack.

 detta bordet har stått på onskelistan i flera år, dock i vitlack!

märks det att jag gillar vitt och valnöt?!
hihi.
förut var jag helt såld på ek, men det känns inte lika roligt längre.
valnöt är mycket finare!

alla möbler är från MIO.


nu ska jag ta med min Jamas-missekatten och krypa ner i bingen.
tar nog inte många minuter innan vi båda två har knoppat in.
vi är inte piggaste teamet i stan så att säga.

later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback