gammal outfit.

145551-241

haha.
jag hittade detta kort när jag förde över kort från kameran till datorn!

jag ser så himla dryg ut, men jag koncentrerar mig.
det är faktiskt inte lätt att ta kort på sig själv, speciellt inte då självutlösaren på kameran inte funkar!

jag säger då det.
inte blir jag någonsin en bra modebloggerska iaf.
hihi.

kan ju skriva vad det är jag har på mig:
- jeans (Diesel)
- t-shirt (Saint's and Angels (tror jag det heter)
- sjal (H&M)
- tröja (Peak Performance)
- skärp (gammalt som gatan, minns ej märket)

just ja. ich icke att förglömma!
observera att jag till och med har lagt in en text på bilden.
big moment.
haha.
ironin skiner igenom.
iaf så hoppas jag det.


later.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback