time of my life.

HotSpot är över och förbi.
det känns tomt.

men jag har haft helt sjukt roligt.
bästa halvåret på Uni.
utan tvekan.

detta halvåret har gett mig mer än vad någon hållfkurs någonsin kommer att göra.
jag har lärt mig så himla mycket om mig själv och om andra.
hur man driver ett projekt med väldigt tydlig deadline osv....

stort tack till Biggan o Teija som valde att ta mig med i projektgruppen!

kommer sakna ALLIHOP!
och min fina utställargrupp.
ni är GULD.
saknar redan att skratta mer er.

145551-210

ni är ett så tokigt bra gäng hela högen!

vi ses snart igen?!

I hope you had the time of your life.



Kommentarer
Postat av: Josefin

Kan bara hålla med dig, grymt kul har det varit och det kommer vara tomt den sista delen av terminen när vi inte får sitta o käka lunch i Hotspotrummet och fundera på vilka företag vi ska ringa först...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback