hemma igen.

Tillbaka i vardagen.
Det finns bara ett ord som kan beskriva min värld just nu: KAOS.

Tårfyllt farväl (i alla fall från min sida) från gänget i Rättvik i fredags fm.
It's an end of an era, som min vän Phoebe i Vänner hade sagt!
Och då är det faktistk OK att gråta!
(vilket jag iof hade gjort även om det inte hade varit ok....)

Efter 4 timmar och 40 min på buss välkomnades jag av ett Karlstad i spöregn.
Det tog mig en timme att komma hem till min lgh från stan.
How lovely.

Slängde in mina grejer i lgh och sprang sedan över till K där hela gänget fanns samlat!
Bättre sak att komma hem till får man leta väldigt länge efter!!!!
Helt sjuk kul att träffas igen, om än lite omtumlande! ;)
Tusen tack för fina presenten med tillhörande text.
Jag blev så rörd.
Love you, guys.

Drog vidare hem till Kga igår och firade mor som fyllde år.
Härligt att träffa familjen och missekatterna!

Det är fint att vara hemma. Om än väldigt bittersweet....


later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback