händelserika dagar

jag var i Stockholm ons-fre.
där fick jag så många intryck som jag fortfarande smälter...

Jenny och jag träffade vårt ex-jobbs företag, det gick strålande!
de sa att vi var strukturerade och gillade våra tankar om projektet och våra idéer! :-)
vi fick med oss två lampor hem.
eller ja, två prototyper är det.
lite meckigt att transportera dem på en proppfull tunnelbana från S:t Eriksplan till Centralstationen.
men det gick bra.

en erfarenhet är dock att försöka att ine åka tunnelbana runt kl. 17 i Sthlm.
omg!
längesedan jag såg så mycket människor på så liten yta....
sådant myller och den stress som vilade i luften.

det märks att jag kommer från en småstad, va? ;-)


jag och J jobbade även två dagar på möbelmässan.
själva jobbet var sådär kul måste jag säga....
men det var himla roligt att gå runt och kika på alla spännande saker som kommer!!
så himla många intryck, så man blev jättetrött.
inte alla 23åringar som slocknar kl. 21.00 en torsdagskväll...

vi fick mycket inspiration och idéer till vårt exjobb.
den researchen var guld!
nu har vi lite mer att stå på.
till veckan kör vi hårt!


när vi stod där och jobbade kom det även fram en dansk man.
han hade lite spännande saker att säga.
vi får se vart detta leder!
vi jobbar på det i veckan.


igår kväll var jag på fest hos HS-P.
mycket folk.
dock inte så många jag kände.
och efter att jag varit vaken till kl. 06 natten innan så var jag ruggigt trött och gick hem o la mig vid 23.30.
det var skönt, men fick mig att känna mig väldigt gammal.
det är INTE OKEJ (som HS-I hade sagt)


veckan som kommer blir tuff, men rolig!
XJOBB XJOBB XJOBB
har en del pyssel med HotSpot också; fotografering, bowling (nöje, men ändå!) och värdsläpp...

Måste göra lite reklam för vårt värdsläpp:
Värdsläppet äger rum i Gläntan på KAU fredagen den 15 februari kl. 13.00
Här får man stå i kö för att få vara värd åt ett företag under HotSpotdagen den 3:e april.
Be there people!


Nu styr jag stegen mot konsum.
måste införckaffa lite förnödenheter.

later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback