missing

jag saknar mina katter väldigt mycket just nu!
de är världens goaste och jag längtar till helgen då jag ska åka till Kga.
då får jag nämligen träffa dem :-)

PY
 
1. Fröken ska alltid lägga sig på bordet när man sitter o pluggar, sötis!!
2. Här vill Lillis in, sätter sig på bilden och kikar in tills någon kommer o öppnar
(Fotograf: Syster Matilda)

JAMAS
 
3. Jamas ligger alltid i lådan som han fått av "mormor" (min Mami)
4. Här är gossen-bus på filten i en fotölj, där han alltid sover. Om han inte sover med mig.
(Fotograf: Även här syster Matilda)

Jag längtar till helgen!

later.


Kommentarer
Postat av: Kristin K

Hej Mia, verkligen söta katter du har. Mysigt med katt skulle nog också vilja skaffa det men inte just nu. Men vem vet, kanske senare i livet. Roliga namn har de också =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback