mina dagar stavas TENTAPLUGG

ja för fan.
här är det tentaplugg  som gäller dagarna i ända!
första tentan är på lördag och då är det HÅLLFASTHETSLÄRA som gäller!
iiihhhh!

fortfarande inte någon som är sugen på lite cash för att göra den åt mig?!

jag är faktiskt inte alls sugen på att göra den.
idag fick jag dock ett par aha-upplevelser, vilket var himla nice!

håll tummen för mig på lördag är ni gulliga....


nästa vecka är det litteraturseminarium, projektredovisning och tenta nr 2.
sen hade man ju kanske kunnat tycka att det vore nica att vila lite.
men ICKE.
då drar Xjobbet igång!
hujedamig.
fast.... när jag tänker efter så ska Xjobbet bli himla kul att göra!!!!
längtar lite tills vi får sätta igång faktiskt :-D


ikväll kommer nog bruden Nathalie och hunden Snickers hit o käkar lite.
nice de.



åter till plugget!


later.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Mia, jag sliter också med tentaplugg, synd bara att jag är förkyld också. Vart det nån gång uder helgen, bröllopmottagningen var i alla fall väldigt trevligt. God mat=) Nej, nu ska jag plugga lite mer, jag är ju ändå sjuk så jag kan inte göra något annat ändå så. Lycka till på tentan till helgen, jag ska hålla tummarna!

Kramar

2008-01-09 @ 17:25:36
Postat av: Kristin K

Fattar inte varför min kommentar här nedan inte fick med vem den var ifrån. Du kanske hade kunnat gissa annars vem den var ifrån.

Postat av: Josefin

Underbart med tentaplugg... Har suttit hemma med huvudvärk och ont i magen och försökt gissa konstiga formler som en hemsk lärare använt sig av... Blä! Tröttnat på sånt här plugg nu, vill ha ledigt i en månad och bara slappa ;)

2008-01-09 @ 18:50:32
URL: http://underbarafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback