städa

idag ska jag städa min lägenhet.
haha, vilket skämt.
aja, men idag ska jag!
och det ordentligt.

jag ska rensa i min garderob (hujedamig) och slänga/skänka/sälja sånt jag inte vill ha eller använder längre...
varför ska det ligga där och skräpa liksom?!
och så får man ju en anledning till att köpa nytt, hahaha!
har i och för sig inga pengar, men ändå :-D


men först ska jag trotsa stormen och ge mig ut på en springtur!
känner mig så förslappad, men har verkligen inte haft tid att träna den senaste tiden...
men nu ska jag komma igång igen!
skulle gärna vilja ha ett vindtät springställ idag.... men men, får väl springa desto fortare eller något.
höhö.

ikväll kommer sötaste Malin hit.
vi ska ha tjej-film-kväll.
det blir nice.
F kanske kommer med hon också.
time will tell!


later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback