livet är allt bra fint ändå.

Trots att det gör ont ibland.
Vissa stunder riktigt ont.
Så är jag glad.
Ja. På väg att bli lycklig igen faktiskt.
Sommaren är den bästa på flera år.
Dels pga vädret.
Dels pga fina människor runt omkring mig.
Och dels pga att JAG faktiskt mår ganska bra. Trots allt.

Jag har en plan för hur jag vill att mitt liv fram till maj 2009 ska se ut.
Eller rättare sagt.
Jag har en plan A.
Plan B förtäljer bara hur livet fram till november ser ut.
Men trots att det är lite läskigt så är det spännande och jag känner att jag lever varenda sekund!

Om en vecka är jag tillbaka i Rättvik och det ska bli så kul att träffa gänget igen!
Alla mina tre fina pinglor och grabbarna som är mer vilda än tama.
Hihi.


later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback