lovely.

Igår hade jag en fin dag tillsammans med min vän K.
Vi drog runt på stan halva dagen och K köpte utrustning till sin två veckor långa resa på Inlandsbanan.
Jag blev bara liiite avundsjuk och inspirerad!
Hade ju lite halvt planerat att bestiga Kebnekaise (?!) i sommar, men planerna var för dåligt uppstyrda från början så det blir tyvärr inget med det....
Kanske nästa sommar?! :)

Jag fick iaf med min en mycket efterlängtad "Kånken" hem!
Såå nöjd!
Löjligt att man kan vara så glad och nöjd över en väska egentligen, men nu är det så iaf.
Kommer jag ha resten av livet och den kommer användas flitigt! :)

Kvällen spenderades med picknick med K och då anslät även S.
Lars Winnerbäck spelades och vi kände att livet är jävligt bra ibland!
Vi hade tänkt bege oss in till stan och vidare till Koriander, men det var ingen som hade varken ork eller lust när det väl begav sig. Så vi gick till sjön.
Helt magiskt vacker kväll!

Ibland behöver inte livet vara så komplicerat för att vara helt fantastiskt!







Helt magiskt. Faktiskt.


later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback