5 år sedan.

Helt galet.
Idag, den 6 juni 2008, är det exakt 5 år sedan som jag tog studenten!
och det mina vänner är helt galet!

Känns som det var igår, fast ändå väldigt längesedan.
Jag har så många minnen kvar från den tiden, som alla ligger mig varmt om hjärtat.
Men det har hänt så mycket sen den tiden också.
Tänk om man vetat då vad man vet nu.
Då hade man nog inte tyckt att man var lika stor längre!
hehe.

Men det är bra att åldern ger livserfarenhet och perspektiv.
Åldern ger även insikt och mogenhet.
Jag gillar att vara 24, men se ut som 18 ;)
haha!

Nu kommer snart mina finaste flickor hit.
Vi ska äta vindruvor o uppdatera oss lite sen sist! :)

NV3A, Bergslagsskolan, avgångsklass 2003.
Ni är bäst och jag saknar flera av er varje dag!


later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback