busy women.

som vanligt har jag alldeles för mycket att göra.
därför blir det dålig uppdatering på bloggen...

jag har dock fått ett flertal önskemål om att blogga mycket från Rättvik.
det ska jag verkligen försöka att hinna med! :)

idag har vi opponering på rapporten till vårt examensarbete.
det är inte så nervöst, känns mest bara lite jobbigt om vi skulle få MASSA att rätta till.
men det känns som att vår rapport var bra o att de inte kan klaga på så mycket, hihi ;)
tyvärr är inte den rapport som jag o J läst lika bra....
trist att behöva ge kritik.
men men, så kan det vara.

detta är det sista jag gör i skolan innan sommaren.
vilket känns så himla skönt!
dock är det inte så bra för min examen och mina omtentor...
men men, en sak i taget.
känns som att jag kommer vara här i höst, så jag för väl försöka fixa allt då.
inte så sugen, men vad gör man?


igår kväll fick jag en utskällning av min granne för att det var sent o att jag tvättade.
okej, det var sent. men jag visste faktiskt inte att det hördes så väl tilla andra lägenheter, då jag själv väldigt sällan hör någon annan tvätta...
känner mig dum, men så himla stor grej var det väl inte?
jag tvättar iaf klart nu.
lite försiktigt.
hur man nu kan tvätta försiktigt?!

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback