Rättvik, del 1

Nu är jag uppe i Rättvik och har precis installerat mig i stugan.
Kom hit i måndags, men vi har varit på lite "teambuildning" fyra mil rätt in i skogen igår och tills kvällen idag.
Var helt okej!
Fått se mycket av Rättvik o närområdet. Vi har även fått lite info om våre uppdragsgivare och sådär.
Jag och fyra till var ute och paddlade kanot (kanadensare) idag, det avr en upplevelse!
Riktigt häftigt och kul :)

I morgon ska vi få träffa några av våra uppdragsgivare.
Ska bli roligt!
Det ska vi även göra på torsdag och även en stund på fredag, så det blir en mjukstart.
Men det tycker jag bara känns skönt!
Det har varit så himla mycket stress på slutet ändå....

Men nu ska jag ta och krypa till kojs!
Vi ska upp tidigt i morgon och jag sov väldigt dåligt i natt.
Dessutom har alla andra tjejor gått o lagt sig.


Natti. later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback