Rättvik, del 2.

Det känns som klockan är jättemycket, fast den bara är kvart över 22.
Från kl. 08.00 till kl. 17.35 blev vi matade med information ifrån fem st uppdragsgivare.
Väldigt spännande och intressant, men man blir himla trött!

I morgon ska vi ju på ytterligare fem stycken besök hos uppdragsgivare.
Men det är himla roligt faktiskt att få se hur de jobbar och det är mycket lättare att sätta sig in i problem o dyl. när man får en större bild av vad problemet är.
Det är två uppdrag som jag tycker verkar mest spännande än så länge.
Ska bli kul att se vad de har att presentera i morgon! :)

I helgen ska vi försöka grilla oavsett väder.
Här uppe är det kallt, typ 12-15 grader idag bara. det var 9 grader när jag kom upp vid 07.15 i morse. BURR!
Har frusit lite idag för jag packade inte efter att det skulle vara kallt.
Jag var ju inställd på samma värme som det var i Karlstad innan jag åkte.
Tokigt, hihi! ;D
I helgen ska vi även eventuellt åka till Nusnäs och Carl Larssons gård.
Det skulle vara himla roligt faktiskt! :)

Jag börjar finna min plats här uppe känner jag.
Det är roligt och väldigt skönt!
En bra grupp av människor, med olika kompetenser och de är även lättsamma att hänga med.
Så det känns faktiskt kanon än så länge! :)

Nu tänkte jag vara lite social innan jag tar o kryper till kojs.

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback