Rättvik, del 3.

Sitter i stugen och softar ikväll.
Jag och tjejerna.
Två av grabbarna har åkt härifrån och de andra sitter uppe i sin stuga och tittar på fotbollen.
Vi leker lite lekar och dricker lite vin.
Himla fint faktiskt! :)

I morgon ska vi nog ta oss en sväng om på bygden och besöka lite sevärdheter.
Carl Larsson-gården i Sundborn verkar vara en het kandidat.
Vi får väl se vad det blir.

Jag har tyvärr drabbats av en dunderförkylning som verkar hålla i sig.
Men det är väl bara att gilla läget.
Dessutom har vi snålblåst och regn, men det gör inte så mycket. För jag tycker så mycket om när det regnar :)
Det är ett bra gäng iaf, så det känns bra och kul!

Försöker boka biljetter hem över midsommar.
Det verkar tyvärr inte vara det lättaste dock.
Vet inte när jag ska åka och o jag ska åka tåg eller buss.
Men buss lockar mer...
Haha, shit vilka I-landsproblem jag har! ;)

Ska försöka lägga upp lite bilder också, men jag har dem bara på kameran än så länge.
Stå ut!
Snart kommer de :)

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback