Rättvik, del 6.

Tillbaka i RÄttvik efter några få dagar hemma i Karlstad/Karlskoga.
Det var himla fint att komma hem och träffa personer som är mig nära.
Hade velat träffa fler!
Men jag lyckades iaf kläma in  9 st på de dagar jag var hemma, inte illa!

Firade midsommar med fina K och S.
Mycket mat, vin, snaps och skratt!
Det är tokigt vad bra ni får mig att må!
Synd att inte alla i gänget kunde vara på samma plats.

Vi bokade iaf in en resa till Alperna våren 2009.

Antar att det får bli efter vår 100 års fest! (4 * 25)
Som för övrigt kommer att bli helt grym!
Vissa utvalda kan nog inom en inte allt för lång framtid vänta sig en inbjudan till festen to be at år 2009! ;)

Nu ska vi grilla!

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback