fullt upp

det är verkligen fullt upp för mig hela tiden.
det är så himla roligt!!!!
men jag tror att det har gått o blivit lite väl mycket nu.
fick lite svårt att andas igår kväll.
så nu PRIORITERAR jag.
jag gör det som känns viktigast.

fröken har insett att man inte kan och hinner göra ALLT man vill.
ibland tvingas man att välja.
men jag tror att det är bra.
ett sätt att se på livet är ju som en lång rad av val.
och då är det ju inte meningen att man ska kunna göra allt på samma gång.

idag har jag skrivit en lista på alla saker som ska göras.
en lista på 12 saker blev det.
har redan betat av 5, så detta är ju lovande.
haha!

det viktigaste är dock Xjobb och att söka två jobb.
två jobb som jag snubblade över igår och som verkar himla roliga!
speciellt det ena.
åh, det handlar om förpackningsdesign!!!!
och det är en av de saker som jag helt av allt vill jobba med :-)
nu är det bara att firra en bra CV + PB och så skicka in ansökan!!!
håll din tumme.


later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback