hang on

underbar lördagskväll med bästa vännerna.
party party i Malins fina hus, sedan vidare till statt.
statt var sådär, men förväntningarna var inte allt för höga.
och som sagt.
det blir vad man gör det!!

lyckan var gjord när de först spelade "hang on" och lite senare spelade just denna versionen av samma låt:




verkligen kul att svänga på de lurviga med bästa sällskapet!!
bara med er som man kan dansa som man vill utan att bli idiotförklarad, haha! ;-D
jag längtar redan till Påsk!!!!

finns inget som slår att träffa de personer som kan få en att le bara man tänker på dem! 
oslagbart.

love you.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Mia,
jo nu är jag igång som lärare. Det har hithills varit väldigt roligt, men svårt!
Jag vet ännu inte helt hur det blir till påsk. Men om jag kommer till Kga måste vi helt klart ses. Annars allt bra med dig? Det börjar bli vår och man måste börja planera för sommaren. Vet du vad du ska jobba med och har du några resplaner för sommaren? /Kramar

2008-03-04 @ 16:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback