långfredag.

varit en bra dag faktiskt.
snöstorm och besök i farfars hus till trots.

var som sagt i farfars hus idag och rensade på alla saker som jag förvarat där.
som jag i och med att han inte finns längre inte kan förvara där.
mammas snälla vän M och hennes gubbe har sagt att vi får ha lite saker där.
det är att mycket bra!

jag hittade ett verkligen jättefint nattygsbord och en liten byrå i teak från slutet av 50-talet hos farfar.
de SKA jag ha!
frågan är bara vart jag ska ha dem????!!
ska ta hem dem till min lilla lya.
får se förjävligt ut ett tag då.
för de sakerna är för fina för att slänga!!!
jag kan inte med att slänga det...

efter besöket hos Fafis hus åkte jag till min söta vän E och tjötade lite.
himla fint!
var längesedan nu och jag blir av någon anledning alltid lugn när jag träffar henne.
me like.


later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback