onsdag.

underbart väder.
solen skiner och det luktar vår.
trots snö utanför fönstret.

dock inte lika underbart att jag har så himla ont i magen.
eller ja, snarare på sidan av magen....
lite orolig faktiskt.
men det är nog inget farligt.
I hope!

ska snart bege mig ner till konsum för att införskaffa lite förnödenheter.
sånt som man behöver när man är lite vissen.
dvs. nyponsoppa, godis, frukt osv.

i morgon åker jag hem till mamma o pappa.
lovely.
längtar efter mina missar och finaste bruttorna också!


träffade syster en snabbis igår.
hon var här och mellanlandade en timme.
tog en fika.
var riktigt trevligt!
mer sånt :-)

i morgon, innan jag åker hem, ska jag träffa sötaste C för en lunch.
saknar henne mycket sedan hon flyttade till Sthlm, så det ska bli himla kul.
vore nice att se Ingeborg (hahaha!) också, men får bli nästa vecka.


ska bege mig ut nu innan värktabletterna slutar verka.
later.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej mia, jag kommer tyvärr inte hem över påsk. Ska jobba extra här i sthlm och tjäna lite pengar istället. Hade annars varit himla kul att ses, hoppas du får en trevlig påsk i alla fall. Om du ska ut och parta så får du festa lite för mig också.
Ha de bäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback