plötsligt händer det.

plötsligt händer något som vänder upp och ner på hela världen.
idag vaknade jag för andra gången på mindre än ett halvår av ett telefonsamtal.
ett telefonsamtal som gör att man från halvsovande blir klarvaken inom loppet av bara några sekunder...
me no like.

min Jamas har brutit benet.
jag tvingades att välja mellan att avliva och att försöka få honom bra.
efter en röntgen, där det visade sig att frakturen var "bra" och att han med största sannolikhet kommer att bli helt bra igen.
(eller iaf få ett fullgott kattliv)
så var inte beslutet så svårt.
det handlar om mycket pengar.
men pengar är papper och kärlek, det är kärlek.

han blir opererad nu i eftermiddag och i morgon får jag hämta hem honom.
har får bo hos mig nu.
6-8 veckor är läketiden.
får se hur lång tid det tar innan han blir knäpp av att bo på 29 kvm.
han kommer nog sakna Py en hel del också.

men jag glädjer mig så åt att komma hem med en katt och inte bara ett halsband!

image209
Världens finaste Jamas.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Koll ain den vackra bilden på de vackra människorna=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback