Ytligheter, Update



-skor: ett par mellanskor (dvs, inte stövlar o inte typ ballerina) o ett par ballerina
-axelremsväska, svart
-sjal, i någon klatchig vår-färg
-klänning till banketten. lite lagom fin, så man kan ha den fler gånger
-konsertbiljetter till Matchbox 20
-flyg+tåg+boende till/i/från birmingham
-solglasögon, gärna stora
-en till klänning
-svarta leggings
-tröja från topshop, mörkgrå
-linnen från h&m och JC: ljusröd, blå, vit och svart
-kjol, ganska kort i någon fin färg. hallonröd kanske?
-examenskläder
-fjällsemester! det blir det inget med, sörru.
-klippning + färgning av mitt hår
-t-shirt från diesel
-kofta från lee inte denna heller
-svart kofta
-iPod och inte denna heller
-nya underkläder CHECK!
-örhängen, pärlor och svarta ploppar
-bikini i någon rolig färg. gärna typ kornblå eller starkt rosa

Komplettering:
-röda pumps (oh my god, de är så snygga!)
-jeans, det andra paret diesel som jag valde mellan när jag köpte mina nyaste
-överkast till sängen, vitt of course
-ny plattång
-springset, byxa och jacka
-springskor



i morgon ska jag på stan.
då ska jag införskaffa följande:
-ett par mellanskor (svarta)
-sjal
-örhängen
-klänning till banketten (om jag hittar någon snygg!)


later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback