blä.

Jag har inte tid att blogga.
Det är därför designen ser ut som den gör, jag har liksom inte haft tid/orkat göra något mer som jag tänkt.
Jag tar det en annan gång.
Har för mycket att göra nu.

Idag hade vi slutredovisning av vårt examensarbete.
Så himla skönt att ha det gjort!
Jag är något slut nu ja.
Men ska alldeles strax dra ner downtown o käka på Mongolian Steakhouse med nästan hela klassen.
Ska bli såååå gott! :)


Hände en sak igår som gjorde mitt hjärta ledset.
Fy fan säger jag bara.
Lögner är fan det värsta jag vet!
Kanske är dags för två små ord, en gång för alla?
Hej. Då.


Titti från Sommardesignkontoret i Rättvik ringde till mig idag, de vill ha mig med!!!!!!
Jag är så himla glad!!
Lite överraskad, men så glad!
Ska ringa i morgon o tacka ja, måste bara kolla upp lite praktiska saker först.
Men om det blir som jag vill så kommer jag spendera 7 veckor i Rättvik i sommar.
Och det mina vänner. Kunde fan inte ha varit mer lägligt!



later.

Kommentarer
Postat av: Anna L

vad roligt! grattis gumman! hoppas det blir toppen i rättvik!:D

2008-05-27 @ 21:33:42
Postat av: Carro!

Hej gumman!

Hur är det? Jag hörde inte nåt från dej idag!

Du ska veta att jag tänker på dej!

Hoppas det har ordnat sig lite iaf!

KRAAM!

2008-05-29 @ 00:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback