godmorgon.

Fast egentligen vet jag inte om det är en god morgon.
Jag är så sjukt trött och ville verkligen bara vända mig om ett par timmar till.
Jobbigt!
Blir ju inte bättre av att det är så VARJE morgon.
I blame the stress! :(

Har 17 punkter i examensarbetet som ska göras idag.
Oh my!
Men det är bara att hänga i.
Idag är det exakt 14 dagar kvar tills utställningen!!!!!!!!!
Det är läskigt att det är så lite tid kvar, men spännande också.
Just nu orkar jag inte tänka så mycket på det, för det är så fruktansvärt stressigt!

I morgon drar jag antagligen en sväng till Karlskoga.
Ska hem till min ena missekatt, då både mamma o pappa + mormor o morfar åker bort.
Jamas följer självklart med!
Han mår förresten förhållandevis bra (om någon undrade :)

På lördag ska jag fixa tapet til vår monter på utställningen.
Jag har blivit kär i en tapet med kvistar med små blommor och bambu-blad.
Dock kostar den 629 kr/rulle, så det är nog lite svårt att få dem gratis..
I will do my best! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan bege mig till verkstan på Uni.


later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback