sleten.

Jag är en schleten brud nu för tiden.
Bara plugg plugg plugg och jobbletande!
Dock har jobbletandet fått ligga på is den senaste tiden..
Har inte orkat söka något... Men det får det bli ändring på när redovisnigen av exjobbet är gjord!

Idag gick det toppen i verkstan! :)
Vi blev i stort sett klara med en lampa och fick nu gå från träverkstan till plåtverkstan.
Av någon anledning är det inte lika smickrande att hålla på med metall som trä! (haha!)
Nej, men seriöst.
Prototypframtagningen har faktiskt gått väldigt smärtfritt, inga blånaglar, sågblad i fingrar osv..
Mycket bra!!
Jag och J är ena heta verkstads-chicks! ;D
Blåställ och hörselskydd har nog aldirg varit hetare, hahahaha!
Roligt har vi iaf! ;)

Nu ska jag snart bege mig för till Unionen för att checka när Sverige spelar semifinal mot Canada i hockey-VM.
Kan bli intressant.
Men jag säger, lycka till Sverige!


later.

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Nej det här med diskandet är ju inget vi tycker om här, men det gäller väl att berömma dom tillräckligt när dom väl har diskat, precis som med hundar haha. Neh precis, inga mammor här heller ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback