Hallelujah.

Sitter i biblioteket på Uni och lyssnar på Jeff Buckley - Hallelujah.
För någon timme sedan hann allt ikapp mig.
Det är på riktigt. På riktigt kommer jag inte bo i min lägenhet något mer. På riktigt så är det sista gången på Uni för ett bra tag framöver. På riktigt så flyttar jag norrut på söndag.
Ja, jävlar.
Det är lite bittersweet faktiskt.

Det kommer bli helt galet roligt och jag ser verkligen fram emot det!
Men baksidan med det är ju att jag flyttar ifrån mina närmsta och bästa vänner. Alla kommer så långt bort. Visst, man får nya. Och självklart får man det och självklart är det roligt. Men det är ändå inte samma sak. Inte alls faktiskt.

Jag lyssnar iaf på Jeff Buckley - Hallelujah och minns.
Och samtidigt som tårarna bränner bakom ögonlocken så ler mitt hjärta.

Det är galet hur bra man kan ha det.

Life is good.

Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Carro

Känner precis likadant! Ska bli otroligt kul, men det känns konstigt å flytta å lämna nära å kära!

Men åhh vad jag längtar! Shit det är ju snart söndag!

Hoppas allt är kanon =)

Kommentaren var till en annan Maria btw :P

Pusss

2008-11-28 @ 16:50:23
Postat av: Anonym

Trevlig helg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback