2008-10-02

Hej, här ligger jag i soffan med en katt på axeln!

Jag tittar på Idol.
Mår lite konstigt. Jag tror att jag är stressad.
Ligger i soffan under mitt täcke och kommer på mig själv med att inte riktigt andas sådär som man ska..
Detta är lite konstigt, eftersom jag fixat massa fix idag.
Inte allt som jag "borde" dock...
Tog tag i det här fenomenet med att köpa jobb. Skickade iväg en del och ska försöka skriva några till ikväll.
Fan vad svårt det är att skriva "personliga brev" så att de anpassas efter jobbet och samtidigt berättar vem jag är och vad jag kan på ett bra sätt, utan att det låter skrytigt. Ja jävlar!
Men jag antar att det är bristen på plugg som ligger där bak i huvudet och gör att jag inte mår riktigt bra....
Ibland önskar jag att jag kunde orka vara effektiv varenda sekund av varje dag.
Så att jag både hade hunnit plugga och söka jobb idag. Hm.
Ahja. Nu är det inte så.
I morgon drar jag till Uni på förniddagen och sitter där och pluggar tills det känns bättre!
Min vän mr mister Lasse-Brasse skulle joina mig också. Fint det!
I morgon kväll blir det till att hänga med K. Det ser jag fram emot! :)


later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback