Fredag 11.35

Nu är jag äntligen back on track efter att ha levt med tunnelseende på Hållf i 2 ½ vecka. Speciellt sista veckan var helt galen. Jag har tänkt, andats och drömt Hållf!

Har haft väldigt roligt med mina pluggkompanjoner! Speciellt Lasse B och Mr Mister Dejvid. Men även Mr S, Mr J, Mr E och Mr U. Jag har skrattat så mycket att jag fått ont i magen och tårar i ögonen, himla fint! :)
Kommer sakna denna tiden, ja inte Hållfplugget då... men vi blev ett väldigt tight gäng, vi tre.
Tentabastun och ölen var en riktig hit! Me like :)

Annars lever jag lite sådär i ett kaos, men det känns som att det är precis så som mitt liv ser ut för tillfället.
Mycket att fixelidola.... Många tankar och överraskningar som gör att jag inte riktigt vet vart jag befinner mig. Överallt och ingenstans, skulle man kunna säga...!
Men jag gillar't!
Har kommit på att jag inte vet riktigt vad jag vill "bli när jag blir stor" längre. Hade en spikrak väg att gå förut, med lite avstickare på vägen.... men nu är det inte lika solklart längre. Spännande!

Nu blir det fokus på Branäs och snowboardåkning ett tag framöver. Vad som händer sen återstår att se :)


I morgon åker jag till Karlskoga en sväng och hälsar på familjen och firar Papi. Ska även träffa massa vänner, som alla har valt att åka hem på samma helg. Hur ofta händer det?! Gör mig galet glad! :)

Nu ska jag ta tag i lite fix... Det jag behöver fixa mest är min dator som är helt totalt stendöd... How lovely.


Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback