Jaha. Jo'rå så att de...

Idag hade jag på mig följande:



Jeans - Diesel Clush
Tröja - Åhléns herr (NY!)
Sjal - H&M

Lite konstig bild. Men håll till godo.
Jag diggar min nya tröja som jag shoppade på Åhléns herravd. för 75 kr (den var på rea). Den är lite dassigt grå på framisdan, brun på baksidan och har blå ärmar med vita "gubb-lappar" på armbågarna. Muddarna på tröjan är brun.
Jag tycker den är cool.

Jag har haft en lugn och ganska tråkig fredag.
Pluggat en del. Men om vanligt för lite.
Jag vet inte riktigt vart motivationen har gömt sig?
Den ligger nog begravd under all denna stress som tar upp hela min hjärna!
Oh my.
Ska spendera halva min lördag på Uni och plugga. I really have to!


later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback