Ledsen och arg.

Min dator har pajat.
Den stänger av sig. Funkar ibland, men man vet inte hur länge eller om den kommer starta nästa gång man slår på den... Jag har ingen aning om varför det blev såhär. Jag har ju för fan inte gjort ngt! Har varit jätterädd om denna, eftersom min förra pajjade..
Varför kan inte tekniska saker bara FUNGERA??!?!!
Varför ska alltid mina tekniska saker pajja?!
Jag blir så jävla trött.....

Och sen när man hör av sig till en person för att få råd och tips.
Så kan inte ens personen bry sig. Inte ens ett jävla litet dugg.
Fan, det gör mig så jävla ledsen.
Själv ska man alltid ställa upp utan att tveka och vara så jävla tacksam för allt.
Hela jävla tiden.
Men man ska inte vilja ha samma behandling tillbaka.
Nej nej. Det är ju JAG som bara tänker på mig själv och är egoistisk. Jag GLÖMDE det.

Dessutom går plugget åt helvete just nu.

Jo'rå så att de.....

Kan väl sammanfatta det med att jag har haft bättre lördagar.

Later.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Tekniska prylar kan man inte lita på, så är det bara!

Har du tid och lust att ses innan du drar till Branäs eller? Jag åker till London över helgen, men är tillbaka på måndag igen. Kan väl höras!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback