Lördag.

Jag har precis kommit hem från en mysig tjejkväll med M och H.
M lagade jättegod mat (som vanligt) och jag blev som alltid lite fööör mätt... hehe.
Kikade även på en film, som kunde ha varit bättre.

Annars har dagen inte erbjudit så mycket aktiviteter.
Hade möte via en e-portal i distanskursen..... det var en upplevelse kan man säga.
Haha! Inte mycket som funkade där inte.... Men vi lyckades i alla fall få ihop ett grupparbete som vi lämnade in.
Nu har jag bara de individuella uppgifterna, oh my!
Denna kursen krävde sjukt mycket....

Jag har även tänkt en hel del på min framtid idag.
Ska strax städa ur min lilla lägenhet och flytta till Branäs. Jag packar ihop den lilla trygghet jag lyckats skapa i mitt nya hem, MITT HEM. Jag packar ihop det och drar iväg på nya äventyr. Det känns så himla spännande! Men det är läskigt också... Det är bra att jag har en månad på mig efter tentan att ta tag i allt och fixa! :)
Men jag ser fram emot det här helt galet mycket och jag har en del planer för våren/sommaren också, som kanske blir verklighet. Plötsligt händer det, som jag brukar säga!


I morgon ska jag sitta bänkad på Uni mellan 12.00 och 16.00.
Jag har lite tunnelseende på tentan nu. Det är inte länge kvar innan det är dags nu! Jag har en liten klump med oro i magen... Jag SKA (måste) klara detta!!!

Därför kastar jag nu in handduken för denna lördagen.
later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback