Mobil-lista

Man ska ta fram mobilens telefonbok och svara helt ärligt. Okay let's go!

Har du pussat nummer 2?
Nix.

Vad har du för relation med nummer 20?
En av mina bästa killkompisar, mr D!

När ska du träffa nummer 30?
Antagligen i morgon på Uni för Hållf-plugg...

Är nummer 18 söt?
Absolut. Världens bästa C! :)

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Glad, söt tjej!

Gillar du nummer 14?
Absolut!

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Hehe, o nej. Anna, vår uppdragsgivare för Exjobbet. Lär nog aldrig se människan igen skulle jag gissa..

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Nästa helg hoppas jag!

Är du nära vän med nummer 23?
Ja!

Har du gått på bio med nummer 4?
Ja, flera gånger. Lönnan! :)

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Självklart skulle jag kunna gå ut och shejka gärnet med Fran!! :)

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Killproblem!? ;)

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Alltid.

Vad har du och nummer 24 för relation?
Klasskompisar från ettan på Uni.

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Genomföra ett projekt. Hon är grym!

Vad är det bästa med nummer 8?
En vän att räkna med i alla väder!

Brukar du och nummer 16 träffas?
Yes, någon gång ibland sådär. Bor i olika städer, så blir inte lika ofta som förr tyvärr....

Hehe, detta var roligt ju!
Lista lånad från
Maria.


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback