Vanlig, men ovanlig, tisdag.. .

Tunnelseende på Hållf. 8-17.
Jag och Mr Mister Lasse-Brasse fick en del frågetecken bortsuddade.
Frågan är bara om det förblir så inför morgondagen... Eller om frågetecknen är tillbaka....?
Hope not.

Tog ett beslut idag.
Jag kommer INTE läsa något i vår.
Hade tänkt att jag skulle läsa någon/några distanskurser, men jag har ändrat mig.
Jag kommer faktiskt inte ens söka något.
Känns skumt, men väldigt bra!

Tisdagskvällen ska spenderas med näsan i Hållf-böckerna.
Sa jag att jag MÅSTE klara denna tentan?! Hörde något om det iaf....
Men jag tänkte även kika med ett halvt kalvöga på något TV-program och så ska jag nog hänga lite i gäng med min vapendragare, Mr Mister Jamas. The Cat.


Later. Dudes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback