Fredag.

Godmorgon fredag.
Jag gick upp för 45 min sedan när Mami ringde och väckte mig.
Skönt att sova. Även om jag sovit väldigt oroligt.... Jag är stressad!
Stressad över att tentan i Hållfen närmar sig med flygande fart. Stressad över distanskursen i Hållbar utveckling. Stressad över att de ALDRIG ringer om jobbet i Vemdalen! Stressad över att jag inte vet vad sm händer, mer än till den 28 oktober...... Men men. What to do? Bara vänta o se...

Idag ska jag åker ner på stan.
Ska köpa den där Sex and the City dvd-boxen.... Jag måste ju ha ngt att göra i helgen nu när jag missar Sthlm med mina pinglor! Bah! Men jag är inte bitter jag inte.....!
Ska även köpa hem lite onyttigheter och lite frukt o lite sånt där som man behöver när man ska spendera en hel helg med ingen annan än sig själv. Var längesen jag gjorde det nu.... Det är nog nyttigt! Kankse...?
Jag har ju Jamas i alla fall, tur det! :)
Fick väcka gossen här nyss.... han låg och drömde något otäckt! Lilla vännen.

Nix.
Dags för stan!


later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback