Godmorgon söndag.

Haha. Fan vad bitter jag låter i mina inlägg från igår och i fredags!
Ja ja ja.

Idag låter jag rossligare än rossligast.
Jag blöder näsblod och lite så där annat otrevligt.

Men för fan.
Solen skiner.
Jag funderar på att avancera in i duschen för att sedan bege mig ut en liten stund med min kamera och knäppa några pics. Jag älskar när solen skiner på hösten. Sådär så att alla färger glöder och man inte riktigt vet vart man ska titta för att allt är så otroligt vackert.
Sol på hösten är fina grejer!

Helst skulle jag vilja till sjön.
Alldeles för längesedan jag var där...
Men det är nog att vara liiiiiite väl optimistisk över min ork.
Speciellt med tanke på att jag är helt slut efter att ha diskat litegrann eller bara tagit mig från sängen till toan.
Hehe.
Sjön får vänta helt enkelt.
Förhoppningsvis så kommer solen skina fler dagar den närmsta framtiden!


later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback