Jaha. Men vad bra då.

Jag är så jävla sjuk.
Detta är inte okej!

Speciellt inte med tanke på att jag egentligen skulle befinna mig i Oslo nu och om 27 min sätta mig på en buss med massa andra förväntansfulla filurer som ska på intervju i Hemsedal!
Gah!
Bättre tajming hade ju varit att föredra.
Men okej.
Jag gillar läget....
Antar att det någonstans var meningen att det skulle bli såhär.
Men.
Jag gillar det INTE.

Ligger hemma i lägenheten och orkar knappt röra mig mellan sängen och soffan.
Plötsligt blev mina 29 kvm väldigt stort.....
What's up with that, liksom?!
Feber.
Hosta.
Snuva.
Halsont.
Ja, för fan.
Det är ju underbart.
Och ännu bättre blir det!
Jag har lock för mitt högra öra, så jag hör inget på det.
Och det vänstra är på god väg.
Fucking Lovely.

Nu ska jag sluta klaga och istället kravla tillbaka till sängen.


later.


Kommentarer
Postat av: Kristin K

Tänker på dig och hoppas att du frisknar till snart. Har själv varit förkyld en gång nu i skolstarten och det är aldrig kul. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback