Måndag kväll.

Jag har haft en tokigt bra helg! :)

Teambuildning med tidningen i fredags.
Himla frint, trots brandlarm och hela baletten!
K anslöt sig till gruppen och vi gick till Ankan för en mycket tacknämlig afton!

Lördag.
C anlände till Karlstad.
Vi chillade på stan hela dagen typ, shoppade och käkade på Waynes.
(Vi skulle till Vero, men som ALLTID var det fullt där. Fler än jag som har det som favoritställe I guess.)
Kvällen spenderades i min lilla lgh med middag, vin o lite dans.
M och H förgyllde även vår kväll med sin närvaro!
Sedan gick vi ut o skakade våra små rumpor på BlueMoon.
Det var fan asbra drag!!!

Jag fick denna kommentaren från någon random dude:

"Du är grymt söt!"

Tackar så hjärtligt.


Igår var jag tröööööött!
Hade ett helvete med stressplugg o deadlines.
Ja jävlar.
Att plugga en söndag efter utgång är inte att rekommendera!

Idag var jag ute på lååång prommo med K och sen drog vi ner i våra träningskläder till stan och jag köpte den där Tiger tröjan som jag haft i mina tankar ett par dagar...
Fint det.

Nu sitter jag här och borde diska och hänga upp den tvättade tvätten och skriva en to-do-list och packa...
Men jag är mest nervös och får inte något överhuvudtaget gjort!

Måste.
Get a grip.



later.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hehe, dina strumpor va ju så söta där dom låg ;)

2008-09-16 @ 01:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback