Tjejkväll och utv. av veckan.

Jag har haft en jättebra kväll med M och H.
Fina Karlstad-babesen!

Vi har ätit god mat, druckit vin, lyssnat på musik och bara hängt.
En fredagskväll kan nog inte blir så mycket bättre än så faktiskt.... :)


I veckan som gått har jag grubblat ganska mycket.
På väldigt mycket olika saker.
Men jag tror att man måste få grubbla ibland.
Att det är nyttigt.
Det är nyttigt att grubbla ibland, så länge man inte fastnar.

Det är bra att få perspektiv och att komma till insikt.
Vilket är något som jag verkligen fått efter denna veckan.
Sweet.

Och nu till en sak som är helt grym:
JAG SKA PÅ INTERVJU I VEMDALEN OCH I HEMSEDAL FÖR SÄSONGSJOBB!!!!!!!!!!!!!!!
De har ringt från Hundfjället/Tandådalen också, men jag måste välja och efter att ha tänkt lite så var inte valet så svårt...
(Tror jag iaf....?)
Men det är så fantastisk roligt att jag ska på intervju och jag känner mig helt nipprig i tårna över det!!
Det känns som att detta kan bli riktigt riktigt bra.

I'm back on track.

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback