Torsdag.

Godmorgon.
Idag fick jag återigen glädjen att vakna till en morgon med strålande solsken.
Underbart. Inget annat än underbart.

Jag måste försöka ta mig in till stan idag.
Jag undrar i mitt stilla sinne exakt hur många gånger jag denna veckan har förbannat mig själv över att jag sålt bilen..... Ja, det är ju typiskt att jag skulle behöva den just nu! Orka ta bussen när man knappt orkar förflytta sig på sina 29kvm... (Okej! Där ljög jag. För jag orkar faktiskt förflytta mig i min lgh.... men till stan. Det är oklart...!)
Ja, i alla fall.
Det jag tänkte göra på stan är iaf att jag tänkte köpa Sex and the City dvd-boxen. Jag har någon sån där rabattkupong på Åhléns som jag tänkt utnyttja.... Måste ha något nytt att fördriva tiden med. Vänner dvd:erna börjar bli lite uttjatade. Har nog sett varje avsnitt minst 10 gånger...
Får se om jag orkar med stan.
Skulle i och för sig behöva lite smärtstillande från apoteket och halstabletter. Ahja. Nog om detta.

Stockholmsresan lutar allt mer åt att bli inställd.
Jag vet att jag inte kommer kunna åka, men jag har ingen lust att ta det beslutet redan...
Typisk otur att man ska bli såhär sjuk när man ska träffa sina Pinglor! När ALLA kan!
Bah!

Ahja.
Solen skiner.
Life is good.


later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback