TV.

Så mycket TV som jag kikat på de två sista dagarna har jag inte gjort på hela detta året.
Knasigt att tänka på den tiden när mina dagar flöt ihop och i stort sett bestod av TV-tittande.
Galet.

Idag har jag tittat på:
- So you think you can dance?
- Scrubs
- Miss secret agent
- Polisskolan 2
- Svensson Svensson
- Hayley - Äldre än sin mormor
- Top Model 10
- Singelmammor
- Söderläge
- Sing a long
- Sjukhuset
- Musikmaskinen
- Pettson & Findus

Behöver jag ens säga att inget av det var särskilt givande?
Förutom dokumentären om Hayley.
Men den hade jag sett förut och den gör mig ledsen.....

Nej.
Fy fabian vad det är trist att vara sjuk!
Jag undrar just hur middagen i Hemsedal är??
I'll never know...



later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback