Underbara tisdag.

Idag såg jag ut såhär:



Jeans - Diesel LIV
Farfarströja - H&M (NY!)
Kofta - H&M
Snusnäsduk - Mormors gamla
Skor - Wedins
Halsband - Snö of Sweden

Detta verkar börja bli my thing!
Schleten bild som fan, men come on. Give me a break. Klockan var ca. 07.20.. Need I say more?


Idag har jag haft en produktiv dag faktiskt!
Dagen rivstartade med två timmar hållf-räknestuga. Oh my.
Sedan satt jag och mr S och räknade en timme lite drygt.
Det gick sådär kan tilläggas!
I morgon ska vi ta tag i den andra inlämningsuppgiften.
Jag har hört ryktas om att jag kammade hem två pinnar på den första, wonderful!

Sedan satt jag på Uni och pluggade på min distanskurs "Innovativ och hållbar utveckling" i tre timmar!
Åkte sedan hem o käkade för att efter det ta en springtur med fina K.
Och här snackar vi SPRINGtur.
Inget joggande!
Puh. Jag var helt död. Eller ja. Nästan...
Men gött som fan efteråt!

Ja just ja! Jag glömde ju nästan.
Mellan springturen käket o springturen så tog jag hand om min micro-sop-incident som jag hade förra veckan.
Det var på tiden!
SANERING!!!

(En liten parantes)

Hem. Duscha. Till MAXI och handla med fröken M.
Jag handlade för 1200 kr!!!
Och här snackar vi BARA mat.
Eller ja. Okej då. Det blev ett par gummistövlar för 299 kr och ett skohorn för 35 också. Men annars så BARA mat!
Anitngen kan man dra slutsatsen att jag äter som en häst.
Eller också kan man tänka att jag inte hade något hemma. What so ever.
Den bedömningen är alla fria att göra på egen hand.
I know the answer..

Väl hemma igen packade jag upp all mat och la in fint o prydligt i skåpen.
Sedan bokade jag tågbiljetter för totalt 1400 kr!!!
Herregud. Här bränner jag money på bara skit!
Tågbiljetterna är iaf till för resan till Vemdalen fram o tillbaka och till Oslo fram och tillbaka.
Det ekar lite i plånboken.
Men förhoppningsvis blir resultatet av mitt hutlösa spenderande på tågbiljetter som jag vill!


later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback