18.19


Underbara vinter, Branäs februari 2009. Jag älskar ljuset i bilden!

Har idag inte gjort något utav det som jag "borde" göra.
Det kallar jag vardagslyx!

Nu ska jag ta en springtur, min plan är att springa samma runda som sist fast snabbare. Men jag får 40 min på mig. Det borde jag klara! :)
Sen blir det film ikväll här på mitt rum för min del. Jag tycker att det är ganska nice att hänga med mig själv just nu. Det är fint när man kan uppskatta sig sjäv och att spendera tid på egen hand.

Känner mig inte riktigt lka förvirrad längre. Har nog fått lite klarhet, men det är ändå skumt.
Ahja. Springa var det, ja.


Later.

Kommentarer
Postat av: Carro

Fin bild =) Va trevligt å snacka med dig i telen förut =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback